Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

28 Φεβρουαρίου 2016

Π Α Ν Ε Λ Λ Α Δ Ι Κ Η Ο Μ Ο Σ Π Ο Ν Δ Ι Α Τ Ρ Ι Τ Ε Κ Ν Ω Ν
(2θμιο σωματείο Αποφάσεις 125/2010 και 2/2015)
115 22 Μακρυνίτσης 9,ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΑΘΗΝΑΙ
Τηλ.:6944161115,6944364283 e-mail:pespo3t@yahoo.gr
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ κας ΦΩΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ κ. ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΒΑΣ.
ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
Α. ΓΙΑ ΤΗΝ " ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ Ή ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ" Η ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΆΝΤΗΣΉ ΜΑΣ ΜΑΖΊ ΤΗΣ(ΙΟΥΛΙΟ 2015), ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΚΟΥΑΡΤΕΤΟΥ ΓΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗΣ ΚΑΤΑ 900 ΕΚΑΤΟΜ. ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ,ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ 2016 ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΙΩΣΗ(ΠΑΛΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ).ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ 2017.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ,ΚΑΡΕΛΛΑΣ ΔΗΜ.ΣΤΙΣ 25 ΦΕΒ 2016 ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 TV ΔΗΛΩΝΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΓΕΩΡΓ. ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2017 ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ 1 ΕΚΑΤΟΜ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ;
Β. ΔΙΑΒΕΒΑΙΙΩΝΕΙ Η κα ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΌΤΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΗΚΑΝ.ΟΤΑΝ ΘΕΤΕΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ; ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΗΚΑΝ. ΠΡΑΔΕΙΓΜΑ:5ΜΕΛΉΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ 7201 ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ( ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ) ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ.
Γ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΡΙΑ ΤΕΚΝΑ ΩΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ,ΩΣ ΚΑΘ΄ΥΛΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ.

26 Φεβρουαρίου 2016

ΝΕΑ ΚΥΑ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑ

Π Α Ν Ε Λ Λ Α Δ Ι Κ Η Ο Μ Ο Σ Π Ο Ν Δ Ι Α Τ Ρ Ι Τ Ε Κ Ν Ω Ν
(2θμιο σωματείο Αποφάσεις 125/2010 και 2/2015)
115 22 Μακρυνίτσης 9,ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΑΘΗΝΑΙ
Τηλ.:6944161115,6944364283 e-mail:pespo3t@yahoo.gr
ΝΕΑ ΚΥΑ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑ    
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.: 

http://edu.klimaka.gr

24 Φεβρουαρίου 2016

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ,ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ


«ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΤΡIΤΕΚΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ» με τον διακριτικό τίτλο:  <<Σοφία . Πίστη . Ελπίδα . Αγάπη >&gt(Σ.Π.Ε.Α)                                       
                                  
                                                                                                                  Η Σοφία και οι κόρες της :  Πίστης, Ελπίς, Αγάπη.
  ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑΣ  9-15  Τ . Κ .  11522  -  ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ  - ΤΗΛ  .:  6996411546  - FAX  .:2106454649

 Γνωρίζουμε στα μέλη του συλλόγου τον ακόλουθο φηφισθέντα νόμο  που αφορά ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ,ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
ΣτοιχεΊα του νομου: Ν.4368 ΦΕΚ 21Α΄/2016

Ακολουθούν τα σχετικά άρθρα:
                           Άρθρο 13
         Απαλλαγή από δημοτικά τέλη και φόρους

1. Η παρ. 3 του άρθρο 202 του ν. 3463/2006 (Α΄ 114)αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του αριθμού των μελών του, είναι δυνατή η μείωση δημοτικών φόρων ή τελών ή η απαλλαγή από αυτούς για τους απόρους, τα άτομα με αναπηρίες, τους πολύτεκνους, τους τρίτεκνους, τις μονογονεϊκές οικογένειες και τους μακροχρόνια άνεργους, όπως η ιδιότητα των ανωτέρω οριοθετείται αντίστοιχα από την κείμενη νομοθεσία, καθώς και τους δικαιούχους του πρώτου Κεφαλαίου του ν. 4320/2015 (Α΄ 29), όπως εκάστοτε αυτοί ορίζο−
νται με τις υπουργικές αποφάσεις του άρθρου 5 του ίδιου νόμου. Με την ίδια απόφαση μπορεί να τίθενται και εισοδηματικά κριτήρια για τη χορήγηση της ως άνω μείωσης ή απαλλαγής. Η επίπτωση στα έσοδα του Δήμου που προκύπτει από τη λήψη της απόφασης του πρώτου εδαφίου της παρούσας αποτυπώνεται υποχρεωτικά και λαμβάνεται υπόψη κατά την κατάρτιση του προϋπολογισμού του έτους εφαρμογής της, σύμφωνα
με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις. Ειδικά για την ευπαθή κοινωνική ομάδα των ατόμων με αναπηρία συμπεριλαμβανομένων και των οικογενειών που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με αναπηρία, σε περίπτωση λήψης εισοδηματικών κριτηρίων λαμβάνεται υπόψη το
πρόσθετο κόστος που απαιτείται για την κάλυψη των αναγκών αναπηρίας. Στο εισοδηματικό κριτήριο που αφορά στην ανωτέρω κοινωνική ομάδα θα πρέπει να
υπολογίζεται μόνο το φορολογητέο εισόδημα, ώστε να μην προσμετρούνται τα πάσης φύσεως επιδόματα αναπηρίας (προνοιακά επιδόματα, εξωιδρυματικό επίδομα,
επίδομα κίνησης, διατροφικό επίδομα νεφροπαθών και μεταμοσχευμένων συμπαγών οργάνων κ.λπ.) τα οποία είναι αφορολόγητα.»
                        Άρθρο 19
      Ένταξη τρίτεκνων οικογενειών στο ν. 2643/1998 (Α΄ 220)
1. Το εδάφιο α΄ της περίπτωσης α΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 2643/1998 (Α΄ 220) όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Στις διατάξεις του νόμου αυτού υπάγονται οι ακόλουθες κατηγορίες προσώπων:
α. Οι πολύτεκνοι γονείς με τέσσερα (4) τέκνα και άνω,οι τρίτεκνοι γονείς, ένα από τα τέκνα πολύτεκνης οικογένειας, ένα από τα τέκνα τρίτεκνης οικογένειας και ο επιζών ή ο άγαμος γονέας τριών ανήλικων τέκνων».
2. Μετά την παρ. 6 του άρθρου 4 του ν. 2643/1998 (Α΄ 220) όπως ισχύει, προστίθεται παράγραφος ως εξής:«Ο αριθμός των μορίων για τους τρίτεκνους γονείς, με βάση το κριτήριο της οικογενειακής κατάστασης καθορίζεται ως εξής:
Για γονέα με τρία τέκνα διακόσια (200) μόρια. Αν υπάρχουν ανήλικα τέκνα, προστίθενται πενήντα (50) επιπλέον μόρια για κάθε ανήλικο τέκνο. Στην περίπτωση που ο ένας από τους συζύγους δεν εργάζεται, προστίθενται πενήντα (50) μόρια».
3. Μετά την παρ. 7 του άρθρου 4 του ν. 2643/1998 (Α΄ 220) όπως ισχύει, προστίθεται παράγραφος ως εξής:«Ο αριθμός των μορίων για τα τέκνα τρίτεκνης οικογένειας, με βάση το κριτήριο της οικογενειακής κατάστασης, καθορίζεται ως εξής:Για τρίτεκνη οικογένεια εκατό (100) μόρια. Αν μεταξύ αυτών υπάρχουν ανήλικα τέκνα, προστίθενται πενήντα
(50) επιπλέον μόρια για κάθε ανήλικο τέκνο».

Το Διοικητικό Συμβούλιο
.

19 Φεβρουαρίου 2016


Π Α Ν Ε Λ Λ Α Δ Ι Κ Η Ο Μ Ο Σ Π Ο Ν Δ Ι Α Τ Ρ Ι Τ Ε Κ Ν Ω Ν
(2θμιο σωματείο Αποφάσεις 125/2010 και 2/2015)
115 22 Μακρυνίτσης 9,ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΑΘΗΝΑΙ
Τηλ.:6944161115,6944364283 e-mail:pespo3t@yahoo.gr
Αρ. πρωτ.:007/2016 Αθήνα 19 Ιανουαρίου 2016
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Σας γνωρίζουμε ότι, μετά από αίτημά μας προς τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων που άμεσα έγινε αποδεκτό, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Τριτέκνων πραγματοποίησαν κοινή συνάντηση/ συνεργασία με:
α. Με τον Πρόεδρο της Διαρκούς Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Μανιό Νικόλαο,
β. Με τον Πρόεδρο της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων κ. Μπαλαούρα Γεράσιμο και
γ. Με την Γεν. Γραμματέα Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ,
κα Θεοπεφτάτου Αφροδίτη,
προκειμένου επισπευθούν/δρομολογηθούν οι αναγκαίες ενέργειες για την υλοποίηση της δύο φορές πρότασης νόμου που είχε καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά από πρότασή μας, για εξομοίωση των τριτέκνων με τους πολύτεκνους. Ιδιαίτερα τονίσθηκε η άμεση αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος από την Κυβέρνηση. Επίσης ενημερώθηκαν και για τα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν τις οικογένειες με τρία τέκνα και άνω καθότι λόγω των μνημονιακών μέτρων, ένα μεγάλο ποσοστό έχουν περιέλθη σε ακραία φτώχεια και εξαθλίωση.
Συμφώνησαν ομόφωνα για το δίκαιο των προτάσεών μας και την αναγκαιότητα επίσπευσης των ενεργειών για προώθηση της νομοθετικής ρύθμισης και όσο τους αφορά θα καταβάλουν τις αναγκαίες προσπάθειες στα πλαίσια των θεσμικών οργάνων που προΐστανται.
Τέλος τα μέλη του ΔΣ, με την μεσολάβηση του βουλευτού κ. Δέδε, παρακολούθησαν μέρος της συζήτησης, που διεξάγεται στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του Υπ. Υγείας « Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις» και στο οποίο περιέχονται διατάξεις που είναι αμέσου ενδιαφέροντος των οικογενειών με τρία τέκνα και άνω.
ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ,
ΛΥΣΗ ΑΠΟ ΧΘΕΣ
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ





Η ανθρωπιστική κρίση αδειάζει την Ελλάδα



Μανόλης Δρεττάκης Η ανθρωπιστική κρίση αδειάζει την Ελλάδα
ΑΥΓΗ Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2016
Τα μέτρα των Μνημονίων έχουν πλήξει εκατομμύρια κατοίκους της χώρας. Έπληξαν με σφοδρότητα τις οικογένειες με παιδιά και ιδιαίτερα τις πολύτεκνες και τρίτεκνες. Έπληξαν, όμως, και τα νέα ζευγάρια αποτρέποντάς τα, λόγω οικονομικής αδυναμίας, από το να αποκτήσουν παιδιά και, δυστυχώς, οδήγησαν ορισμένα από αυτά στο να καταφύγουν σε ανεπιθύμητες εκτρώσεις και άλλους νέους να συμβιούν χωρίς να συνάπτουν γάμο και να κάνουν παιδιά. Τέλος εξώθησαν πολλούς, ακόμα και εκείνους που έχουν παιδιά, να μεταναστεύσουν εξαιτίας της ανεργίας ή της δραστικής μείωσης των εισοδημάτων τους.

Οι συνέπειες των μέτρων των Μνημονίων συνοψίζονται στον Πίνακα στον οποίο γίνεται μια σύγκριση της τετραετίας πριν από το Μνημόνιο (2006-2009) (στο αριστερό τμήμα του) και της τετραετίας του Μνημονίου 2010-2013 (στο δεξιό τμήμα του). Δυστυχώς δεν υπάρχουν ακόμα αντίστοιχα στοιχεία για το έτος 2014 (οριστικά στοιχεία για το έτος αυτό θα δημοσιευτούν προς τα τέλη του 2015).
Από τη σύγκριση των στοιχείων του δεξιού τμήματος του Πίνακα με τα αντίστοιχα στοιχεία του δεξιού του τμήματος φαίνονται οι αιτίες για τις οποίες την τετραετία των Μνημονίων σημειώθηκε μείωση του πληθυσμού της χώρας κατά 190.927 άτομα, ενώ αντίθετα την πριν από τα Μνημόνια τετραετία σημειώθηκε αύξησή του κατά 71.403. Πιο συγκεκριμένα:
* Η αύξηση του πληθυσμού την πρώτη τετραετία οφείλεται στην υπεροχή των γεννήσεων έναντι των θανάτων και στην καθαρή εισροή πληθυσμού (βασικά αλλοδαπών).
* Η μείωση του πληθυσμού τη δεύτερη τετραετία οφείλεται στην υπεροχή των θανάτων έναντι των γεννήσεων και στην καθαρή εκροή πληθυσμού (μετανάστευση ταλαντούχων νέων των οποίων τα προσόντα έχουν ανάγκη οι χώρες υποδοχής).
Από τη σύγκριση εξάλλου του συνόλου των γεννήσεων και των θανάτων της δεύτερης τετραετίες με τα αντίστοιχα σύνολα της πρώτης τετραετίας φαίνεται ότι σημειώθηκε:
* Μείωση των γεννήσεων κατά περίπου 10%.
* Αύξηση των θανάτων.
Θα πρέπει να τονιστεί εδώ ότι:
α. Για πρώτη φορά μετά τη γερμανική Κατοχή σημειώνεται μείωση του πληθυσμού της χώρας και μάλιστα εξαιτίας τόσο της υπεροχής των θανάτων έναντι των γεννήσεων όσο και της καθαρής εκροής πληθυσμού! Στα μετά την Κατοχή χρόνια συνέβησαν είτε καθαρή εκροή πληθυσμού (βασικά τη δεκαετία του '60, με μετανάστευση κυρίως στη Γερμανία) είτε υπεροχή των θανάτων έναντι των γεννήσεων (την εξαετία 1998-2003), όχι όμως και τα δύο ταυτόχρονα. Τόσο τη δεκαετία του '60 όσο και την εξαετία 1998-2003 δεν σημειώθηκε μείωση του πληθυσμού.
β. Αν από όλα τα έτη της περιόδου 1998-2013 αφαιρεθούν από το σύνολο των γεννήσεων οι γεννήσεις από αλλοδαπές και από το σύνολο των θανάτων οι λιγοστοί (λόγω του νεαρού της ηλικίας τους) θάνατοι αλλοδαπών, οι θάνατοι Ελλήνων, επί 16 συνεχή έτη, ξεπερνούν τις γεννήσεις από Ελληνίδες. Ο ελληνικός, δηλαδή, πληθυσμός της χώρας μειώνεται συνεχώς εξαιτίας της φυσικής μείωσής του!

Είναι απολύτως αναγκαίο να ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπισή της. Αυτό μπορεί και πρέπει να γίνει με το να τους δοθεί προτεραιότητα στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης, η οποία αποτελεί μια από τις βασικές προεκλογικές δεσμεύσεις της νέας κυβέρνησης.

Πρώτη προτεραιότητα είναι η κατάργηση των μέτρων που έλαβαν οι μνημονιακές κυβερνήσεις εις βάρος των οικογενειών με παιδιά και ιδιαίτερα των πολύτεκνων και τρίτεκνων (αύξηση της φορολογίας εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ από το πρώτο τετραγωνικό μέτρο, κατάργηση επιδομάτων κ.λπ). Αυτό όμως, δεν αρκεί.
Στα συρτάρια πολλών υπουργείων αραχνιάζει επί 22 χρόνια το ομόφωνο πόρισμα της Βουλής για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος του 1993!
Στο πόρισμα αυτό προτείνεται η λήψη μιας σειράς μέτρων, τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν εφαρμοστεί. Είναι επείγουσα ανάγκη να ανασυρθεί το πόρισμα αυτό από τους αρμόδιους υπουργούς και να αρχίσει σταδιακά η εφαρμογή τους προκειμένου να αναστραφεί η συνεχής μείωση των γεννήσεων και η μετανάστευση.

Ο Μανόλης  Δρεττάκης είναι πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής, υπουργός, και καθηγητής της ΑΣΟΕΕ
Πηγή: avgi.gr

ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΣ:
ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ,
ΥΠΟΥΡΓΟΙ,
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ 

ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΕΤΕ ; ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΆΛΛΟ ΠΛΕΥΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΠΡΩΧΝΕΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ;

18 Φεβρουαρίου 2016

Π Α Ν Ε Λ Λ Α Δ Ι Κ Η Ο Μ Ο Σ Π Ο Ν Δ Ι Α Τ Ρ Ι Τ Ε Κ Ν Ω Ν
(2θμιο σωματείο Αποφάσεις 125/2010 και 2/2015)
115 22 Μακρυνίτσης 9,ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΑΘΗΝΑΙ
Τηλ.:6944161115,6944364283 e-mail:pespo3t@yahoo.gr
Η ΥΑ με την οποία καθορίσθηκαν τα εισοδηματικά κριτήρια και η περιουσιακή κατάσταση για την έντυαξη στο ΤΕΒΑ/Πρόγραμμα Επισιτιστικής Βοήθειας για Απόρους υπογράφθηκε 27-5-2015
. Όψιμες οι αντιδράσεις τώρα.Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Τριτέκνων διαμαρτύρεται από τον Ιανουάριο του 2015 για αυτό το πρόβλημα,διότι αρχικά τα εισοδηματικά κριτήρια ήταν χαμηλότερα(για 5μελή 5400 ευρώ),τα έχουμε ξεχάσει; Δυστυχώς η κα Φωτίου ακολούθησε τον προκάτοχό της,απλώς για να κάνει την "καλή" και ότι έχει "ευαισθησία" τα αύξησε στα 7200 ευρώ για 5μελή οικογένεια.Θεώρησε ότι τα 600 ευρώ το μήνα είναι υπέρ αρκετά να ζήσει μια 5μελή οικογένεια.Δεν θεωρείται με 7201 ευρώ άπορη και φτωχή.Έτσι μας βλέπουν οι αγαπητοί μας υπουργοί,που νοιάζονται για το καλό μας.
Ακολουθεί η ΥΑ της Φωτίου:
"Καθορισμός εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων των ωφελούμενων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD). Αριθμ. Δ23/οικ.19162/1277 (6) ΦΕΚ B 1066/27-5-2015
Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1) Τον Ν. 3861/2010 (ΦΕΚ 112, τ.Α΄) περί «Ενίσχυσης της διαφάνειας με υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και
πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαφάνεια και άλλες διατάξεις».
2) Τον Ν. 4052/2012 (ΦΕΚ 41, τ.Α΄) «Νόμος Αρμοδιότητας Υπουργείων Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για εφαρμογή του νόμου «Έγκριση των Σχεδίων Συμβάσεων Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Τράπεζας της Ελλάδος,του Σχεδίου του Μνημονίου Συνεννόησης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Τράπεζας της Ελλάδος και άλλες επείγουσες διατάξεις για τη μείωση του δημοσίου χρέους και τη διάσωση της εθνικής οικονομίας» και άλλες διατάξεις».
3) Τον Ν.4320/2015 (ΦΕΚ 29, τ.Α΄) «Ρυθμίσεις για τη λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, την οργάνωση της Κυβέρνησης και των Κυβερνητικών οργάνων και λοιπές διατάξεις».
4) Τις διατάξεις της παρ 8 του, του άρθρου 45, του Ν. 4314/2014 (Α΄265) «Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014−2020, Β) Ενσωμάτωση της
Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.6.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του Ν. 3419/2005 (Α΄297) και άλλες διατάξεις».
5) Το Π.δ. 113/2014 (Α΄180/29−08−2014) «Οργανισμός του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας».
6) Το Π.δ. 24/2015 (Α΄20/27−01−2015) «Σύσταση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων».
7) Τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 223/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαρτίου 2014 για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους και τον Συμπληρωματικό αυτού (ΕΕ) αριθ. 532/13−3−2014
8) Την Εκτελεστική απόφαση (ΕΕ) C (2014) 9803 final της 15ης Δεκεμβρίου 2014 σχετικά με την έγκριση του
Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Άπορους (TEBA/FEAD)
9) Την υπ’ αριθ. Υ56/16.2.2015 (Β΄ 253/20−2−2015) απόφαση: «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Αναπληρώτρια
Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου»
10) Την υπ’ αριθ. 9152/Δ9.2742/13−3−2015 απόφαση: «Διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Πρόνοιας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης»
11) Την υπ’ αριθ. 604/24/4/2015 (Β΄770) κοινή Υπουργική απόφαση: «Σύστημα Διαχείρισης, Αξιολόγησης, Παρακολούθησης και Ελέγχου ενεργειών που συγχρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ)».
12) Το γεγονός ότι με την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,
αποφασίζουμε:
Τον ορισμό των εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων των ωφελούμενων, του Επιχειρησιακού
Προγράμματος Ι «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)», για την εφαρμογή των ρυθμίσεων της παραγράφου 8, του άρθρου 45 του Ν. 4314/2014 (Α΄265) «Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014−2020, Β) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.6.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του Ν. 3419/2005 (Α297) και άλλες διατάξεις», ως ακολούθως:
Άρθρο 1
Αντικείμενο − Σκοπός
Αντικείμενο της παρούσας απόφασης, αποτελεί ο καθορισμός των εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων των ωφελούμενων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)».
Ωφελούμενοι των παροχών του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Άπορους (TEBA/FEAD)», είναι άτομα και οικογένειες, τα οποία διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσης.
Άρθρο 2
Ορισμοί
1. Ως «άτομα» νοούνται τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα (άγαμα, διαζευγμένα, σε διάσταση ή σε χηρεία), που
υποβάλλουν ατομική φορολογική δήλωση και δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες των εξαρτώμενων μελών, όπως
προσδιορίζονται στην παράγραφο 3.
2. Ως «οικογένεια» νοείται η ενότητα φυσικών προσώπων, που περιλαμβάνει ένα ή περισσότερα εξαρτώμενα μέλη ή ένα έγγαμο ζευγάρι ή ζευγάρι το οποίο έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, με ή χωρίς εξαρτώμενα μέλη.
3. Ως εξαρτώμενα μέλη σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 11 του Ν. 4172/13 θεωρούνται:
α. Τα άγαμα τέκνα, εφόσον:
− είναι ανήλικα ή
− είναι ενήλικα έως 25 ετών και φοιτούν σε σχολές ή σχολεία ή ινστιτούτα επαγγελματικής εκπαίδευσης ή
κατάρτισης της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή
− είναι ενήλικα έως 25 ετών και είναι εγγεγραμμένα στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ ή
-υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία.
β. Τα παρακάτω φυσικά πρόσωπα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67% εφόσον είναι άγαμα, διαζευγμένα σε χηρεία:
− τέκνα ενός ή και των δυο συζύγων/γονέων
− αδελφοί και αδελφές ενός εκ των δυο συζύγων/γονέων
γ. Οι ανιόντες
δ. Τα ανήλικα που στερούνται και των δυο φυσικών τους γονέων και έχουν έως τρίτου βαθμού συγγένεια με έναν εκ των δυο συζύγων/γονέων της οικογένειας, εφόσον δεν έχει εκδοθεί δικαστική απόφαση που αναθέτει την επιμέλεια σε άλλο πρόσωπο.
4. Τα φυσικά πρόσωπα που αναφέρονται στις περιπτώσεις α, γ και δ, δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη εάν το ετήσιο ατομικό τους εισόδημα υπερβαίνει το ποσό των 3.000 ευρώ.
5. Τα φυσικά πρόσωπα της περίπτωσης β. δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη εάν το ετήσιο ατομικό τους
εισόδημα υπερβαίνει το ποσό των 6.000 ευρώ.
6. Ως βρεφική ηλικία για της ανάγκες του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής
Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)», χαρακτηρίζεται το διάστημα από τη γέννηση του παιδιού, έως το τέλος του 2ου έτους.
7. Ως «άστεγοι» για της ανάγκες του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής
Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)», θεωρούνται τα άτομα που
διαμένουν, σε δημόσιους ή εξωτερικούς χώρους, διανυκτερεύουν σε ξενώνες ύπνου ή διαβιούν σε προσωρινά ή πρόχειρα καταλύματα, τα οποία δεν πληρούν τις αναγκαίες τεχνικές προδιαγραφές και δεν διαθέτουν τις βασικές υπηρεσίες ύδρευσης και ηλεκτροδότησης.
Άρθρο 3
Κριτήρια επιλεξιμότητας
Α. Εισοδηματικά κριτήρια
Το εισόδημα του ωφελούμενου, όπως προκύπτει από την φορολογική δήλωση του τελευταίου οικονομικού έτους, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα παρακάτω όρια πραγματικού εισοδήματος:
3.000 € ετησίως για μεμονωμένο άτομο και 4.500 € ετησίως για το ζευγάρι, προσαυξανόμενο κατά 1.500 € για κάθε ενήλικο εξαρτώμενο μέλος της οικογένειας και 900 € ετησίως για κάθε ανήλικο εξαρτώμενο μέλος της οικογένειας. Στη μονογονεϊκή οικογένεια (οικογένεια που προστατεύεται από έναν μόνο γονέα, άγαμο, σε χηρεία ή διαξευγμένο) το πρώτο εξαρτώμενο ανήλικο μέλος λογίζεται ως ενήλικας.
Ενδεικτικά παρατίθενται οι ακόλουθες περιπτώσεις:
Οικογενειακή κατάσταση Ετήσιο Εισόδημα Μηνιαίο Εισόδημα Ημέρα
-Μεμονωμένο άτομο 3.000€ 250€ 8 €
-Οικογένεια χωρίς ανήλικο εξαρτώμενο μέλος ή άτομο
με 1 ανήλικο εξαρτώμενο μέλος 4.500€ 375€ 13 €
-Οικογένεια με 1 ανήλικο εξαρτώμενο μέλος ή άτομο
με 2 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη 5.400€ 450€ 15 €
-Οικογένεια με 2 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη ή άτομο
με 3 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη 6.300€ 525€ 18 €
-Οικογένεια με 3 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη ή άτομο
με 4 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη 7.200€ 600€ 20 €
-Οικογένεια με 4 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη ή άτομο
με 5 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη 8.100€ 675€ 23 €
Πραγματικό εισόδημα: νοείται το συνολικό καθαρό πραγματικό εισόδημα όλων των κατηγοριών (ημεδαπής ή αλλοδαπής προέλευσης), που έλαβαν όλα τα μέλη της ωφελούμενης μονάδας στη διάρκεια του οικονομικού έτους − μετά την αφαίρεση των φόρων, των εισφορών για κοινωνική ασφάλιση, των κρατήσεων του Ν. 4093/2012 ή υπέρ δημοσίου, της εισφοράς αλληλεγγύης του Ν. 3986/2011. Στο συνολικό καθαρό πραγματικό εισόδημα συμπεριλαμβάνεται και το σύνολο των επιδομάτων και άλλων ενισχύσεων, με τις εξαιρέσεις που αναφέρονται παρακάτω, καθώς και το εισόδημα που απαλλάσσεται από το φόρο ή φορολογείται με ειδικό τρόπο.
Στο συνολικό πραγματικό εισόδημα δεν περιλαμβάνονται:
α. αντικειμενικές δαπάνες και τεκμήρια διαβίωσης
β. Διατροφές που καταβάλλονται στο ανήλικο τέκνο με δικαστική απόφαση, ή με συμβολαιογραφική πράξη
ή με ιδιωτικό έγγραφο, το επίδομα αναδοχής, καθώς και το εξωϊδρυματικό επίδομα ή προνοιακά επιδόματα
αναπηρίας που χορηγούνται από το κράτος, κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 11 παρ. 3 του Ν. 4172/2013.
Β. Περιουσιακά κριτήρια
α. Η συνολική φορολογητέα αξία της ακίνητης περιουσίας (στην Ελλάδα ή/και στο εξωτερικό) να μην υπερβαίνει τις 115.000 ευρώ κατ’ άτομο, προσαυξανόμενη κατά 20.000 ευρώ για κάθε επιπλέον ενήλικα και κατά 15.000 για κάθε εξαρτώμενο ανήλικο και με ανώτατο συνολικό όριο για κάθε άτομο ή οικογένεια το ποσό των 250.000 ευρώ.
β. Το συνολικό ύψος των καταθέσεων του ατόμου ή του συνόλου των μελών της οικογένειας σε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού ή/και η τρέχουσα αξία μετοχών, ομολόγων κ.λπ., να μην υπερβαίνει για το τελευταίο οικονομικό έτος το διπλάσιο του ορίου εισοδήματος για την λήψη των παροχών της παρούσας απόφασης. πχ Για Οικογένεια με 3 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη ή άτομο
με 4 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη 2χ7.200€=14400€
γ. Δεν γίνονται δεκτές αιτήσεις ατόμων και οικογενειών τα οποία έχουν στην ιδιοκτησία τους αεροσκάφη, ελικόπτερα IX, ανεμόπτερα και δεξαμενές κολύμβησης (πισίνες), και ιδιωτικά σκάφη αναψυχής, άνω των 5 μέτρων και με κινητήρα ισχύος άνω των 50 κυβικών εκατοστών.
Εξαιρέσεις
α. Άτομα, τα οποία φιλοξενούνται ή περιθάλπονται σε Μονάδες Κλειστής Φροντίδας ή σε Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης.
β. Άτομα, τα οποία φιλοξενούνται σε Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης (Οικοτροφεία, Ξενώνες) ή είναι ωφελούμενοι του Προγράμματος Προστατευμένων Διαμερισμάτων του αρ. 9 του Ν.2716/1999, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης.
γ. Άτομα ή οικογένειες, οι οποίοι είναι ωφελούμενοι του προγράμματος «Στέγαση και Επανένταξη» και για όσο διαρκεί η υλοποίηση του προγράμματος, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης.
δ. Άτομα τα οποία αν και είχαν την υποχρέωση, δεν υπέβαλαν δήλωση φορολογίας εισοδήματος (Ε1, Ε2 και Ε3) και δήλωση ακίνητης περιουσίας για το τελευταίο οικονομικό έτος, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης, εκτός εάν υποβάλουν εκπρόθεσμα τις αντίστοιχες δηλώσεις. Η παρούσα εξαίρεση δεν αφορά στην ομάδα των αστέγων.
Άρθρο 5
Έναρξη ισχύος
Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 27 Μαΐου 2015
Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ "
Στις 6-1-205 ζητήσαμε από την τότε ηγεσία του Υπ. Εργασίας και αρμόδιο Υφυπουργό να ενταχθούν οι τρίτεκνοι στο ΕΠΙΧ ΠΡΟΓΡ Ι και να αυξηθούν τα εισοδηματικά κριτήρια διότι τότε υπήρχε η απόφαση αν είναι τα ίδια με του ελαχίστου εγγυημένου εισοδήματος(5μελή οικογένεια ετήσιο εισόδημα έως 5400 ευρω).
"....Να διευρυνθούν τα κριτήρια ώστε να ενταχθούν οικογένειες-άτομα και πέραν του Ελαχίστου Εγγυημένου Εισοδήματος. Αίτημα που το είχαμε ζητήσει και στην συνάντησή μας από τον κ. Υφυπουργό....''.
Καμία απάντηση τότε.
ΕΚΕΊΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΒΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑ ΤΙς ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ:ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΡΑΤΩΝ ΕΚΤΟΣ Ε.Ε. ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
ΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ Η κα ΥΠΟΥΡΓΟΣ.ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ.

12 Φεβρουαρίου 2016




Ψηφίστηκε επί της αρχής στις αρμόδιες Επιτροπές της Βουλής το νομοσχέδιο για τους τρίτεκνους. 
Μειώσεις που μπορούν να παρέχουν οι δήμοι στους τρίτεκνους
Άρθρο 19
Με την προτεινόμενη ρύθμιση του άρθρου 19, διευρύνεται η κατά τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
(ν. 3463/2006) προβλεπόμενη δυνατότητα των Δήμων να χορηγούν μείωση ή απαλλαγή από τους δημοτικούς φόρους και τέλη, ώστε να συμπεριληφθούν οι τρίτεκνοι, οι μονογονεϊκές οικογένειες και οι μακροχρόνια άνεργοι,καθώς και οι δικαιούχοι των μέτρων αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης του ν. 4320/2015 (Α΄ 29), ανάλογα και με τις πραγματικές οικονομικές τους δυνάμεις. Με την ίδια ρύθμιση, τροποποιείται η παρ. 12 του άρθρου 10 του ν. 4071/2012 (Α΄ 85) περί των κοινωνικών τιμολογίων των ΔΕΥΑ, ώστε : α) αφενός να αποσαφηνιστεί ότι το πεδίο εφαρμογής της εν λόγω διάταξης είναι ευρύτερο αυτού του άρθρου 202 παρ. 3 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και β) αφετέρου να δοθεί στις ΔΕΥΑ η δυνατότητα να χορηγούν μειωμένο τιμολόγιο ή μείωση/απαλλαγή από τα τέλη ύδρευσης και αποχέτευσης σε νέους επαγγελματίες κατά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας των επιχει-ρήσεων ή εκμεταλλεύσεών τους.
Η εξομοίωση στη μοριοδότηση με τους πολύτεκνους
Άρθρο 30
Με την προτεινόμενη διάταξη του άρθρου 30 εντάσσονται στο πεδίο εφαρμογής του ν. 2643/1998 (Α΄220) «Μέριμνα για την απασχόληση προσώπων ειδικών κατηγοριών και άλλες διατάξεις» οι τρίτεκνες οικογένειες. Κατ’ εφαρμογή των συνταγματικών επιταγών περί ενίσχυσης της οικογένειας και της δημογραφικής πολιτικής παρέχεται ομοιόμορφη προστασία και στην κατηγορία των τρίτεκνων οικογενειών τόσο δια της πρόβλεψης πρόσληψης αυτών σε φορείς του ιδιωτικού και ευρύτερου δημόσιου φορέα όσο και δια της πρόβλεψης πρόσληψης ή διορισμού σε δημόσιες υπηρεσίες, Ν.Π.Δ.Δ.
και Ο.Τ.Α. μέσω της μοριοδότησης των γονέων τριών τέκνων και ενός από τα τέκνα των τρίτεκνων οικογενειών





Και τηλεφωνικά η αίτηση για νυχτερινό ρεύμα

Και τηλεφωνικά η αίτηση για νυχτερινό ρεύμα

Δημοσιεύτηκε στις 08 February 2016 στις κατηγορίες: επικαιρότητα xe property
Electrician installing energy saving meter
Και τηλεφωνικά μπορούν να υποβάλουν, από την περασμένη Δευτέρα, οι καταναλωτές την αίτησή τους για νυχτερινό ρεύμα. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστή του Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας) από τη Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2016, οι καταναλωτές όλης της χώρας μπορούν να υποβάλουν και τηλεφωνικά την αίτησή τους για τοποθέτηση μετρητή με χρονοχρέωση (νυκτερινό) στην ηλεκτρική παροχή τους, καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.
Τα απαραίτητα στοιχεία για την εν λόγω αίτηση είναι ο Αριθμός Παροχής, ο ΑΦΜ και ο Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας. Υπενθυμίζεται ότι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου 11500 είναι από τις 07.00 έως και τις 19.00, όλες τις εργάσιμες ημέρες.
Εάν είστε νέος χρήστης
Είστε νέος χρήστης (ενοικιαστής-ιδιοκτήτης) ακινήτου και θέλετε να μάθετε αν έχετε «νυχτερινό» και ποιο είναι το ωράριο;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαπιστώσετε αν κάνετε χρήση του Οικιακού Τιμολογίου με Χρονοχρέωση.
α) Ελέγχοντας το λογαριασμό που λαμβάνετε.
Στην μπροστινή όψη του λογαριασμού, πάνω αριστερά, αναφέρεται το είδος του τιμολογίου, δηλαδή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ: Γ1Ν ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ
Στην πίσω όψη του ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΥ λογαριασμού εμφανίζεται αναλυτικά «η πάγια χρέωση νύχτας» και ακριβώς από κάτω η χρέωση των κιλοβατωρών (kWh) που έχουν καταναλωθεί τις ώρες του νυχτερινού.
Στην πίσω όψη του ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΥ λογαριασμού, πάνω αριστερά, εμφανίζονται αναλυτικά οι ενδείξεις του μετρητή, όπου εμφανίζεται και η ένδειξη στον ΚΩΔΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ 12 ή 13 (μειωμένο τιμολόγιο).
β) Ελέγχοντας το μετρητή της παροχής σας.
Καταρχάς μπορείτε να δείτε εάν διαθέτετε μετρητή διπλής εγγραφής, δηλαδή αν υπάρχουν δύο Κοντέρ στο μετρητή σας. Το ένα φέρει την ένδειξη Κ και το άλλο την ένδειξη Μ. Στη συνέχεια, να παρατηρήσετε εάν τις ώρες εφαρμογής του νυχτερινού τιμολογίου ο μετρητής σας καταγράφει τις καταναλώσεις στον καταχωρητή (Κοντέρ) με την ένδειξη Μ.
γ) Ελέγχοντας τον πίνακα εγκατάστασης της οικίας.
Σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει ένα ενδεικτικό λαμπάκι στον πίνακα εγκατάστασης της οικίας, η οποία συνδέεται με τον αγωγό πρόσθετης εξυπηρέτησης. Αν τις ώρες εφαρμογής του νυχτερινού τιμολογίου ανάβει το λαμπάκι, τότε κάνετε χρήση του νυχτερινού τιμολογίου.